יו"ר "ויליפוד": "זו הסיבה שהחרדים נהנים ממחירים זולים"

    אייל ראובן No Comments on יו"ר "ויליפוד": "זו הסיבה שהחרדים נהנים ממחירים זולים"

    יוקר המחייה: צבי ויליגר בעלי 'ויליפוד' מגיב לקמפיין ההסתה נגד הצרכנים החרדים בריאיון לצבי טסלר ב"שטח כלכלי": "הציבור החרדי נהנה ממחירים זולים בזכות העובדה שהוא לא שבוי בידי המותגים היקרים" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צבי ויליגר בעלי חברת המזון 'ויליפוד' שוחח עם צבי טסלר בתכנית "שטח כלכלי" והתייחס לעליות המחירים בשוק המזון, והסביר מדוע החרדים זוכים דווקא למחירים זולים יותר.

    "המכירות שלנו עולות מאד כי אנחנו מוכרים הרבה יותר זול מהמותגים המובילים" פתח ויליגר את השיחה. "סוף סוף עם ישראל מתחיל לקנות בצורה מושכלת ומבין שלא צריך לקנות מותגים".

    "עם ישראל אוהב מותגים וגם אוהב לבכות שהמחירים יקרים" המשיך ויליגר. "מי שעושה בדיקה של האלטרנטיבות יכול ליהנות ממוצרים איכותיים במחירים מנצחים" אמר.

    על קמפיין ההסתה נגד הצרכנים החרדים, כביכול החרדים משלמים מחירים זולים על מוצרים ואילו אצל החילונים יקר יותר אמר: "אם כשרות בעולם לא הייתה עולה הרבה כסף היה אפשר להוזיל עוד יותר את המחירים. הציבור החרדי פשוט לא חשוף למדיה אז הוא פחות קונה מותגים".

    בהמשך הריאיון סיפר ויליגר על משפחתו ואמר: "אני בא ממשפחה חרדית, יש לי אח חרדי ואני גם למדתי בישיבה. מגיע לחרדים מחירים זולים יותר גם בגלל שהם משפחות מרובות ילדים".

    האזינו לריאיון:

     

     

     

     



    0 תגובות